آغاز دور جدید تمرین ملی‌پوشان وزنه‌برداری در تهران/ ۶۰ روز تا جهانی

به نقل از خبرگزاری فارس، دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از صبح امروز با حضور ۱۱ وزنه‌بردار در محل کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری آغاز شد.

ملی پوشان وزنه برداری کشورمان که برای سپری کردن یک اردوی ۲۰ روزه راهی منطقه ازاد ارس شده بودند، پس از پایان این اردو دوباره به کمپ تیم های ملی برگشتند تا در فاصله ۶۰ روز تا آغاز رقابت‌های جهانی لهستان، تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کنند.

حضور مجید عسکری (۶۲ کیلوگرم)، جابر بهروزی و سجاد بهروزی (۶۹ کیلوگرم)، رسول تقیان (۷۷ کیلوگرم)، امین زارعی و علیرضا دهقان (۹۴ کیلوگرم)، کیا قدمی، حامد مجیدی و محمدرضا براری (۱۰۵ کیلوگرم) و بهادر مولایی و علیرضا سلیمانی (۱۰۵+ کیلوگرم) نفراتی بودند که صبح امروز زیر نظر کوروش باقری، سرمربی، جورج زالای و داریوش باقری مربیان تیم ملی تمرین کردند.

غایبان این تمرین هم سهراب مرادی و رشید شریفی بودند که به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تا پایان اردوی ارس در کنار دیگر ملی پوشان حضور داشته باشند. در این میان سهراب مرادی همزمان با تمرین صبح خود را به محل کمپ تیم های ملی رساند تا از بعدازظهر تمرینات خود را از بگیرد اما زمان دقیق بازگشت شریفی بستگی به نظر پزشکان دارد.

طبق برنامه ریزی کادر فنی اعضای تیم ملی وزنه برداری پس از یک هفته تمرین در تهران، راهی بجنورد می شوند تا آخرین مرحله اردوی خارج از تهران خود را در خراسان شمالی برگزار کنند.